Netizen gelihati lihat Fizz Fairuz menyakat Khiriah, “Kuat melatah”

Netizen gelihati lihat Fizz Fairuz menyakat Khiriah, "Kuat melatah"

Netizen gelihati lihat Fizz Fairuz menyakat Khiriah, “Kuat melatah”. Pelakon wanita yang cukup dikenali ramai, Norkhiriah sememangnya diketahui sering melatah. Disebabkan itu ramai rakan selebriti yang suka mengusikanya dengan pelbagai gaya.

Salah seorang darinya adalah Fizz Fairuz yang suka betul mengusik pelakon wanita ini. Dalam satu perkongsian terbaharu dari Norkhiriah dipaparkan dia dan Fizz Fairuz sedang dalam set pengambaran.

Dalam rakaman itu ditunjukkan Fizz Fairuz sedang membawa sepapan telur dan Norkhiriah satu beg plastik barang. Namun apa yang mencuit hati ramai apabila Fizz Fairuz usik Khiriah melatah dengan berpura-pura tergelincir di anak tangga.

Netizen gelihati lihat Fizz Fairuz menyakat Khiriah, "Kuat melatah"

Terkejut dengan keadaan itu Khiriah terus melatah dan melepaskan beg plastik dari tangannya tersebut. Berikut adalah rakaman Fizz Fairuz usik Khiriah melatah ini yang dimuat naik menerusi akaun TikTok pelakon wanita tersebut:

Bukan main seronok lagi Fizz Fairuz mengusik orang melatah ya! Perkongsian rakaman tersebut telah meraih lebih 745 ribu tontonan dan 27 ribu likes. Berikut adalah salah satu perkongsian gelagat dua pelakon ini ketika di set:

Di ruangan komen, rata-rata warganet akui terhibur dengan gelagat dua pelakon ini. Manakan tidak seorang kaki mengusik, seorang lagi melatah. Ha..Memang sesuai!

Berikut antara yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian tersebut:

“Paling tak lupa part bunjut sup sihir dalam drama Nur sampai sekarang ni…”

“Kuat nyakat”

“Eh2 geng2 melatah hadir”

“Kerana awak melatah buat kan semua terhibur. Moga Allah permudahkan urusan awak untuk terus menghiburkan orang”

@khiriah_17 Ada gak makan pakai straw ni kang😂😂😂 @Dato’ FIZZFAIRUZ ♬ original sound – Khiriah17

BACA:

Modal RM2, wanita ini jadi jutawan setelah menang jackpot RM40 juta

Kambing jadi mas kahwin, serah kepada isteri lepas akad nikah

Mana stok telur import? Pemborong dan peruncit sedia untuk edar