Jumpa segumpal rambut di bilik hotel suami, wanita luah perasaan di TikTok

Jumpa segumpal rambut di bilik hotel suami, wanita luah perasaan di TikTok

Jumpa segumpal rambut di bilik hotel suami, wanita luah perasaan di TikTok. Naluri seorang wanita selalunya tepat. Lebih-lebih lagi berkaitan dengan naluri seorang isteri terhadap suaminya. Isteri mana yang tak patah hati apabila berjaya menangkap suaminya yang dikatakan berlaku curang di belakangnya.

Isteri jumpa rambut wanita lain

Meraih lebih satu juta tontonan di TikTok, seorang wanita yang dikenali sebagai Sadgirl69 mendakwa bahawa si suami curang terhadap dirinya,.

Difahamkan, pasangan itu melalui fasa perkahwinan jarak jauh (PJJ) dan sudah lama tidak bertemu atas faktor bekerja. Si suami dikatakan baru sahaja pulang dari kerja serta membuat keputusan untuk check-in di sebuah hotel untuk menghabiskan masa bersama.

Walau bagaimanapun, wanita berkenaan datang ke hotel keesokan paginya kerana terlalu penat untuk memandu pada waktu malam. Namun, apa yang mengejutkan si isteri apabila dia menemui sehelai rambut panjang pada singki di dalam tandas hotel terbabit.

Jumpa segumpal rambut di bilik hotel suami, wanita luah perasaan di TikTok

I dengan suami PJJ . Semalam dia baru sampai lepas tu tinggal dekat satu hotel. I datang hotel pagi dah sebab malas nak drive tengah malam.Ni rambut hantu apa ya? Semalam suami I tinggal seorang je dekat hotel ni. Rambut hantu mana pulak?

Lebih menghairankan lagi adalah suaminya tinggal berseorangan dan rambut itu bukan milik lelaki tesebut. Menjengah ke ruangan komen, pelbagai saranan diberikan kepada wanita tersebut antara meminta kebenaran pihak hotel untuk melihat cctv.

Malah ada juga yang memberitahu tersebut tersebut mungkin ditinggalkan pekerja pembersihan hotel.

Rambut siapa?

‘Naluri isteri selalunya tepat’

@sadgirl69rir I dengan husband I pjj, semalam dia baru sampai lepas tu tinggal dekat satu hotel. I datang hotel pagi dah sebab malas nak drive tengah malam dah. Ni rambut hantu apa ya? 😔#fyp #curangitupilihan #imyourwife #tersakiti💔 ♬ Hati Yang Kau Sakiti – Rossa

BACA:

Tunjuk ‘passport Malaysia’ untuk potong barisan

Bunga berang dengan layanan staf Machine KLCC, “Gaji aku lebih tinggi…”

Niat Shuib ubah suai rumah dibatalkan kerana mimpi aneh tentang Sarah