Gambar isteri Aliff Syukri waktu muda tular, ramai teruja

Gambar isteri Aliff Syukri waktu muda tular, ramai teruja

Gambar isteri Aliff Syukri waktu muda tular, ramai teruja. Netizen terjumpa gambar isteri Aliff Syukri masa muda, “kenapalah si alip yang dapat”. Kenangan di hari kemerdekaan sewaktu kita kecil dahulu sudah semestinya banyak dan tidak dapat kita lupakan. Contohnya menyertai pertandingan basikal berhias, menyertai perarakan, menyertai pertandingan, nyanyian dan sebagainya. Seronok kan, bila kenang balik kenangan yang dulu bersama kawan-kawan. Apa kah antara aktiviti yang pernah anda semua sertai ?

Sekarang ni dah besar hanya mampu melihat perarakan jelah, nak join basikal berhias kita sudah pun besar dan dewasa. Malu dekat orang, turn anak-anak kita pula yang menyertai dan merasai pengalaman sebegitu.

Begitu juga dengan usahawan terkenal yang bernama Datin Shahida. Rasanya rata-rata sudah cukup mengenali beliau, seorang yang sangat cantik dan ayu. Kalau kita lihat di usia sekarang pun dah sangat cantik. Korang rasa time yang muda adakah bilang cantik seperti ini ?

Baru ini ada dibuat naik video oleh beliau kenangan semasa beliau menyertai perarakan ketika umurnya 16 tahun di Dataran Merdeka. Beliau ingin mengimbau kembali kenangan beliau menyertai perarakan ketika itu.

Beliau menjadi salah seorang peserta yang terpilih di hari kemerdekaan pada tahun tersebut, agaknya dah berpuluh tahun yang lepas kan, tapi masih ada lagi disimpan gambar kenangan tersebut. Dah lama iainya berlalu tapi masih disimpan.

Gambar isteri Aliff Syukri waktu muda tular, ramai teruja

Netizen terjumpa gambar isteri Aliff Syukri masa muda, “kenapalah si alip yang dapat”

Rata-ratanya netizen sangat teruja setelah melihat foto Datin shahida ketika umurnya 16 tahun. Mana taknya beliau kelihatan sangat cantik ketika itu, seperti tak percaya pun umurnya 16 tahun. Bak kata orang cun melecun gitu.

Rasa macam umurnya sekarang versi anak dara, sangat-sangat cantik dan tidak berubah sedikit pun dengan raut wajahnya yang manis tu. Patutlah, beliau ni memang dari muda lagi cantik dan manis sangat orangnya.

Bak kata netizen sama macam anaknya yang bernama Raudhah tu. Tengok saja anaknya, semua nya cantik dan tampan. Tengok lah siapa mak ayah nya kan, agaknya macam tu juga lah kecomelan Datin sewaktu usia remaja dahulu.

Tiap kali tengok video Datin Shahida dengan anaknya Cess tu pun, tak rupa macam mak dan anak, seperti adik dan kakak je nampaknya. Awet muuda dan seperi anak dara. Tak dimamah dek usia, dah la jenis berjiwa muda orangnya.

BACA:

Wanita kaya sanggup tinggal hidup mewah, jadi pemungut sampah

Netizen minta Baby Shima tinggal di Indonesia, jangan pulang lagi

Najib masuk hospital, sumber kata pendarahan usus