Anak ayam dah macam anak sendiri, gelagat kucing ini curi tumpuan

Anak ayam dah macam anak sendiri, gelagat kucing ini curi tumpuan

Anak ayam dah macam anak sendiri, gelagat kucing ini curi tumpuan. Kita semua tahu bahawa manusia bukanlah satu-satunya makhluk yang mengambil bayi dan haiwan. Sama seperti kita, ibu bapa dalam alam haiwan mengambil dan membesarkan bayi yang bukan milik mereka, dan juga spesies lain. Itu membuktikan cinta datang dalam pelbagai bentuk dan sumber, dan ia tidak mempunyai sebarang sempadan dalam saiz atau spesies.

Jika anda tidak percaya, artikel ini akan menunjukkan kepada anda contoh menakjubkan kucing yang mengambil anak ayam. Kami pasti bahawa video ini mungkin menyentuh hati anda dan mungkin perkara paling manis yang anda akan lihat hari ini.

Satu pasangan comel yang baru-baru ini memenangi hati ramai ialah kucing bernama Oscar dan anak ayam bernama Albert. Walaupun kedua-dua haiwan comel ini tergolong dalam spesies yang berbeza, mereka boleh membentuk hubungan yang paling comel yang tidak dijangka. Mereka saling menyayangi dan menghabiskan masa mereka dengan cara yang paling comel.

Anak ayam dah macam anak sendiri, gelagat kucing ini curi tumpuan

Oscar juga mengambil dan membesarkan Albert seolah-olah dia sendiri. Seperti yang anda lihat dalam video, kucing mama membiarkan anak ayam kecil itu hinggap di perutnya dan meringkuk di dalam bulunya untuk kehangatan. Albert si anak ayam sangat menyayangi ibunya dan tempatnya yang selesa.

“Orang ramai tidak percaya ia benar, tetapi Oscar sangat penyayang. Dia mendengkur dan menjaga bayinya dengan sangat lembut.”

Adakah anda suka video manis ini? Jangan ragu untuk berkongsi dengan rakan dan ahli keluarga anda untuk memanaskan hari mereka!

BACA:

Bil cecah RM761,000 jadi punca Salt Bae dikecam ramai

Teritip aneh ditemui lelaki ini rupanya berharga RM21,000

Ini jawapan Dr Dzulkefly setelah berjaya tewaskan Tengku Zafrul